Thursday 13 November 2014

SURAT RASMI MEMOHON KERJA

NURAIN ASYIKIN BINTI MOHD ROZAIN
NO 1 JALAN ALAMANDA 7, 
TAMAN ALAMANDA,PARIT IMAM,
83000 BATU PAHAT,JOHOR,
MALAYSIA.

1 JANUARI 2016

PUAN ROGAYAH,
PENGURUS SUMBER MANUSIA,
ABC PRODUCTION,
123 JALAN INDAH,
ABC TOWER,
60000 KUALA LUMPUR,
MALAYSIA.


PUAN ROGAYAH,

PEMOHONAN KERJA SEBAGAI PEREKA GRAFIK

Perkara di atas adalah dirujuk.Saya ingin memohon jawatan sebagai pereka grafik di syarikat puan seperti yang tersiar di dalam iklan akhbar Berita Malaysia pada isnin, 28 Disember 2015.Bersama ini saya lampir kan resume saya untuk dipertimbangkan.

2.Untuk makluman Puan,saya kini sedang bertugas sebagai ketua pereka grafik  disebuah syarikat pereka dalaman dan menjawat jawatan ini selama 1 tahun.Pengalaman saya ini telah melengkapkan saya dengan kemahiran kemahiran yang kritikal sebagai ketua pereka grafik iaitu cara bekerja tyang tulus,minda yang cergas dan mampu mengendali tekanan apabila berhadapan dengan keterbatsan waktu.Saya juga adalah seorang yang mampu berkerja secara berdikari dan senang berinteraksi dengan pelbagai pihak.

3.Saya boleh dihubungi di 0177443038 bagi sebarang perjelasan jika pihak puan memerlukan butiran lanjut.Saya berharap agar dapat menyumbangkan khidmat saya di syarikat Puan.Segala pertimbangan pihak Puan saya dahului dengan ucapan terima kasih.


Yang Benar,
NURAIN ASYIKIN BINTI MOHD ROZAIN

No comments:

Post a Comment